Het begin

10 mei 2016 - Southampton, Verenigd Koninkrijk

Zondagochtend om 3 uur ging de wekker, waarna we om 4 uur vertrokken richting Calais. We reden onder andere langs "de Jungle" en kwamen rond 9 uur aan. Beetje tegenstrijdig beeld om te beseffen dat wij op reis gaan voor plezier en zij geen idee hebben wat de toekomst hun brengt.

Na een rustige overtocht naar Dover, zijn we via taxi, bus en trein uiteindelijk rond half 7 aangekomen in ons hotel in Southampton. Moe van de reis zijn we vroeg gaan slapen en hebben we de volgende dag Southampton een beetje verkent. We hebben het stadscentrum, de haven en (voor Joost) het voetbalstadion bekeken.

Vandaag gaat het echt beginnen. De cruise zien we vanuit onze hotelkamer liggen en zal om 5 uur (Engelse tijd) vertrekken. (Zie boven de M)

Southampton

Op 17 mei zullen we aankomen in de Big Apple. Leuk weetje is dat de Queen Mary 2 (onze cruise) dezelfde route vaart als de Titanic ;)

Groetjes, Joost & Sanne

1. Mary:
    10 mei 2016
    Goede vaart Sanne en Joost. Maar of het nu leuk is om te weten dat het dezelfde route vaart als de titanic dat weet ik nog even niet. Heel veel plezier lieverds
  2. Esther Warmerdam:
    Hey Sanne en Joost,

Hele fijne reis op de cruise!! Wel veel foto's maken hoor van de cruise en de rest van de vakantie. Ben benieuwd hoe de cruise er van binnen uitziet en of jullie niet zeeziek zijn geworden ;-)

Heel veel plezier!! En we houden elkaar op de hoogte ;-)

Xx
  3. Trudy:
    10 mei 2016
    Hi lieverds het grote avontuur gaat nu echt beginnen. Goeie overtocht voor jullie en ga maar lekker genieten van het luxe leventje aan boord.
    Liefs en een dikke kus van Piet en Trudy
  4. Betty:
    10 mei 2016
    We horen waarschijnlijk nog wat van jullie. Zo niet,lekker genieten.
    Hopelijk komen jullie geen ijsberg tegen.
    Knuffels.
  5. Jan en Loes:
    10 mei 2016
    Het gaat nu echt beginnen! Niet te veel van de champagne drinken!
  6. Trudy:
    10 mei 2016
    Wat een heerlijk decadent begin. Een fles champagne aangeboden door de kaptein. Zit je op LOVE boat ?? Heerlijk romantisch toch!
    Enjoy every minute
  7. Ans:
    14 mei 2016
    "Een goed begin is het halve werk" zeggen ze!
    Veel plezier deze week en we horen wel weer van jullie in NY
  8. Ditte:
    18 mei 2016
    It is now May 17. I hope you had good weather as you crossed the ocean blue.